Haku is INSANE in Super Naruto

source

▼▼ Show Description ▼▼


Ads




You might be interested in

Subscribe
Notify of
guest
29 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Jaygaming 27
Jaygaming 27
3 months ago

Sup globku

E8 Mystic
E8 Mystic
3 months ago

She’s kinda cute 😏

Globku
Globku
3 months ago

Choose my next main and support this channel on Patreon at the same time! https://www.patreon.com/Globku

mg3foxx 0216
mg3foxx 0216
3 months ago

You are from Portugal?❤️🇵🇹🇵🇹

kayi x
kayi x
3 months ago

The tech is off the charts

E-duh
E-duh
3 months ago

Man Haku is one of my fav naruto characters

Denis Vodovozov
Denis Vodovozov
3 months ago

Haku is a "she" and u cant tell me otherwise!

EternalStorm796
EternalStorm796
3 months ago

I really wished this officially came to US..

The Will Of D
The Will Of D
3 months ago

Insane is an understatement

Francisco Ortega
Francisco Ortega
3 months ago

Man, imagine the day that we get Shippuden characters in this game, I know it's wishful thinking, but a man can dream.

itsblackmail
itsblackmail
3 months ago

haku seems a lil braindead ngl..

Nothing Original
Nothing Original
3 months ago

It's basically key blasts in bt3

PillowSensei
PillowSensei
3 months ago

That She-haku counter was a nice touch lmao. It's okay, I say "she" all the time

The Will Of D
The Will Of D
3 months ago

Did you know Kisames Shark super hits behind him in the initial startup? Idk if he is facing backward it's unblockable. But yeah that situation could have been in your favor instead of Subbing.

Talkinns
Talkinns
3 months ago

Haku is the best girl it doesn't matter what his gender is… fight me

Ice
Ice
3 months ago

He*

Kusuo Saiki
Kusuo Saiki
3 months ago

Haku is wild, is there really no punish for the Ice Needles?

Codyiguess
Codyiguess
3 months ago

Bruh that projectile into grab is so cheap

RTG
RTG
3 months ago

As a haku main, I can confirm all haku players are carried

Abel Fletcher
Abel Fletcher
3 months ago
Tempest
Tempest
3 months ago

Why did you stop using Gaara?

XxReptilexX024
XxReptilexX024
3 months ago

Haku gotta be the cheapest character I've seen played on there so far. Talk about easy mode lol

L Ellis
L Ellis
3 months ago

thats tuff

Kung Julio
Kung Julio
3 months ago

sorry for playing so spammy lmao, Haku is considered the hardest character in the game and is super fun, I was panicking since it was a tourney and so many ppl were watching in the discord so I just opted to go for the basic cheesy stuff. I PROMISE HAKU ISNT BRAINDEAD

shadowdragon
shadowdragon
3 months ago

Am i the only one who sees haku and starts using him non stop

jayjesse77
jayjesse77
3 months ago

I love how this tournament series came from Globku just going through all the Naruto games

420 ZINVER
420 ZINVER
3 months ago

Why the fuck is haku so fucking unfair. The projectile pressure seems too busted to be true

spyopz
spyopz
3 months ago

Refer to haku with the proper pronouns lol

blurryperson
blurryperson
3 months ago

Bump

Oh hi there 👋
It’s nice to meet you.

Sign up to for the latest content in your inbox, every week!

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.