Hitman Sniper Assassins – Official Reveal Trailer | Square Enix Presents 2021

source

▼▼ Show Description ▼▼


Ads




You might be interested in

Subscribe
Notify of
guest
7 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Master Jason
Master Jason
4 months ago

Yooooo

M0DFATH3R
M0DFATH3R
4 months ago

Mobile game ? Nope.

Bernadette Yates
Bernadette Yates
4 months ago
Jellyman1303
Jellyman1303
4 months ago

Wait didn't Square Enix let go off IO Interactive? Is IO Interactive just letting them have temporary rights to this franchise now?

Cyclone Sama
Cyclone Sama
4 months ago

Hmm tempted to like but the like is 47, hmmm…

obzcure
obzcure
4 months ago

Ok. So comments already have people that dont know things. There already exists a hitman sniper game on mobile. It was the teaser game for Hitman Absolution but redone for mobile. It's a decent game but naturally features pay features to earn certain guns etc.

Cyborg Soda
Cyborg Soda
4 months ago

The original game made Square soooo much money. It only makes sense for them to follow up with a sequel to a franchise they sold off lol

Oh hi there 👋
It’s nice to meet you.

Sign up to for the latest content in your inbox, every week!

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.